perjantai 29. heinäkuuta 2011

Ei myynnissä

Tulin siihen tulokseen, että vedin Paten pois myynnistä. Minua ihmetyttää että miten se on niin haastava muiden ratsastaa. Minä kun olen vain tälläinen "tätiratsastaja", niin saan sen kulkemaan suht tasapainossa, menemään ne väistöt yms. Olenkin "opettanut" sen erittäin pienille avuille (istunta ja ei koko jalkaa töpsötetä, vaan polvesta ja muu jalka rauhassa). No, (ex-ravureista tietävä) valmentaja onkin varattu maanantaiksi ja siellä katsotaan että mistä lähdetään liikkeelle.
Mahdollisesti Patella on mahdollisuus päästä ystävän luo harjoittelemaan. Varmaankin siellä on kova sana cr. Siitä nyt ei vielä mitään varmaa, katsotaan.
Siihen saakka me koitetaan harjoitella kovasti:)
Janskulla ne kilpailut tänään. Sinne lähdetään ennen puoltapäivää. Äiti tulee hoitamaan Tommia ja katsomaan että talo pysyy pystyssä:)
Illalla sitten juoksutusta liinassa Patelle.
Muuten, tästä ed mainitusta Paten ei myynnistä johtuen, alkaakin sitten tän tätin dietti:) Siinähän sitten nähdään miten rakas tuo hevonen minulle on:)
Sisko on tuossa omassaan dietissä päässyt tosi pitkälle ja hänellä se tavoitepaino jo hilkulla:) Eli samanlaista pitkäjänteisyyttä ja luontoa tännekkin olisi tarpeen.
Lihakset minulla kai jo jonkunlaiset valmiiksi on, mutta ne on muun massan alla näkymättömissä.
Tämä siis nyt suunnitelma ja näillä porhalletaan etiäppäin:)

2 kommenttia:

  1. Siitä se ajatus sitten lähti :) Ei muuta enemmän proteiinia ja kasviksia ja vähemmän sitä hiilaria, niin alkaa kohta sikspäkki pilkottaa :D

    VastaaPoista
  2. Joo, hetki voi mennä siihen:) Pääasia että nyt olisi päätös tehty!

    VastaaPoista